luni, 8 martie 2010

De 8 martie din dragoste....


Uite a venit 8 martie ziua ta ,ma bucur ca existi pe noi cei dintai si mai pe urma barbati nu ne prea indragiti...Uitam de voi,va neglijam si nici ce e al vostru nu vi-l dam,egoisti si lacomi ne iubim ca un tezaur uitandu-ne modelul si frumoasa noastra de aur...Vreau sa va zic scumpelor fete,matusi si mame,un cuvant nimic mai mult va iubesc si va urez LA MULTI ANI si multumesc ca pe langa voi eu traiesc...
Voi de mult ne colindati, fara voi ce ne-am face?Fara voi unde ar mai fi pace? caci voi sunteti podoaba,lumina ochilor pierduti,intoarcerea si castigul saracului de noi pus.Saraci suntem toti cu comoara langa brat,noi injuram de saracie fara sa stim ce e aia bogatie...
Ce miracol,ce minune,din cer apune,din coasta noastra creata,ce creatie e mai minunata?Imparateassa Sfintilor plange si se bucura cu voi,ce de ea sunteti pusi sa ne ajutati si pe noi...Ce neajutorati am fi,daca voi ati pierii...dar strigam in gura mare , taci, lasa-ma ce stii tu oare?...Ne suporta si indura ale noastre vorbe chioare,aruncate in dispret fata de ea cea mai de pret.
Grozavie mare sa ai lumea la picioare,dar toate in viata is trecatoare,cand iubirea e langa tine,timpul nu va mai indrazni a te intreba,cat e ceasul nu stii oare,gata sfasitul tau e la un colt departare.Iubirea dintre voi nu cunoaste timp si stricaciune,ci infloritor mereu sub cereasca minune,doar desavarsire cunoaste,ce niciodata nu paleste si toate le iubeste incepand cu femeia cea din dar data pentru familia noastra draga.
Un barbat se lauda in a oamenilor casa,ce forta,ce putere de nimic nu-i pasa,dar in spate nu e cineva care cere,cu credinta si nadejde o data a i se spune multumesc femeie.
Gata am terminat a spune si iti zic din nou femeie iubita la multi ani si bucurie,macar acum sa-ti multumim ca uitam a te intreba ce mai faci credinta mea...

Urez tuturor fiicelor,mamelor,sotii si surori din inima un cald LA MULTI ANI,sanatate,sa ne sprijiniti in continuare,sa fiti iubite si apreciate asa cum cu adevarat meritati,numai bine.

Un comentariu:

Geo spunea...

Multumesc pt urare de La multi ani, dar eu nu prea imi doresc multi ani..