sâmbătă, 6 martie 2010

Bine v-am gasit!

Aceasta este a 3 a tentativa a mea de a avea un blog,pot spune ca in ultimele 2 am invatat si mi-am imbogatit "portofoliu de abilitati" si sper ca de data asta blogul va fi mai longeviv.Orice ar fi merg pe principiu "incercarea moarte n-are" oricum inainte de toate vreau sa multumesc tuturor vizitatorilor fosti,prezenti si viitori ca v-ati sacrificat din pretiosul vostru timp pentru un umil blog...
Va multumesc si bine v-am (re)gasit!!!!

Cu respect,
George

4 comentarii:

Bia spunea...

Felicitari George pentru blog....Succes in continuare....

Dimi spunea...

oricum va fi, sa faci cum simti :)

Ioana spunea...

Bravo George pentru blog,in special pentru ce ai scris in el,pentru faptul ca esti ceea ce esti si nu te lasa schimbat de nimeni!

adela spunea...

sa speram ca nu va mai fi si o a patra tentativa:),sa ai succes cu asta.desi...si blog-ul trecut mi-a placut mult,trebuia doar sa ai rabdare:).bravo si succes mai departe!:)